کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی طراحی Ùˆ دکوراسیون مدرن
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

طراحی و دکوراسیون مدرن

بازدید : 53
چهارشنبه 9 اسفند 1396 زمان : 9:40

طرح ریزی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی خانه مسئله مهمی است که اکثر مردم درگیر آن هستند دوست دارند خانه شان را آنطور که مد نظرشان است بچینند. برای دکوراسیون می توان هنر به خرج داد اما این هنر تابع فرمول یا قاعده ی خاصی نیست و باید توجه داشت که نمی توان به طراحی داخلی به شکل یک فرمول با مراحل خاص نگاه کرد و باید به طراحی خانه به عنوان یک چالش جدی نگاه کرد. زیرا اگر جدی نگیریم ممکن است اشتباهاتی رخ دهد که بسیار هزینه بر هستند و برای اجرای بهترین دکوراسیون باید شروع به یادگیری نحوه انجام کار کرد.

برای شروع طرح ریزی دکوراسیون داخلی باید بسیار صبور باشید تا بتوانید در کمال آرامش تمام شرایط مانند تخمین زدن هزینه ی های پروژه، تهیه لیست های طولانی و کشیدن نقشه ها و براورد نیاز های احتمالی را در نظر بگیریم تا به بهترین شکل به نتیجه مطلوب برسیم. شما باید بتوانید در طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی نو آوری هایی ایجاد کنید که البته این نوآوری ها ممکن است با نگرانی همراه باشند اما باعث می شود محیط مورد نظر را تحت کنترل خود قرار دهید و مراحل کار طرح ریزی دکوراسیون داخلی را به صورت خلاقانه و هیجان انگیز پیش ببرید. اما نتیجه هرچه که شد باید آن را بپذرید و از آن نا راضی نباشید چون حاصل ایده خودتان بوده است.

اگر قصد دارید با طراحی داخلی یک محیط باعث ایجاد کاربری هرچه بهتر آن شوید باید در موارد مهم تصمیماتی بگیرید. این موارد عبارت اند از تصمیم گیری در مورد تقسیم بندی فضا به مناطق مختلف و کارهایی است که باید برای بهینه سازی و طراحی مناسب سیم کشی ، نورپردازی ، سقف ،کف ، دیوار ها و پنجره ها. نتایج این تصمیم گیری بسیار مهم است و باعث می شود هر سبکی که مد نظرتان است را در یک چهارچوب ایده آل ایجاد کنید. طرح ریزی دکوراسیون داخلی علاوه بر این که به حال و هوا و سبک طراحی می پردازد به کارایی و راحتی و جزئیات فضا سازی نیز توجه زیادی دارد.

طرح ریزی دکوراسیون داخلی سال جدید

طراحی داخلی باید با یک طرح ریزی دکوراسیون داخلی کاربردی برای یک اتاق شروع شود. کاربردی بودن خانه به سبک زندگی تک تک افراد بستگی دارد. اگر خانواده ای کم جمعیت دارید، ممکن است بخواهید روی وسایل و دکورهای گران قیمت هزینه کنید، در صورتی که خانواده های پرجمعیت ممکن است یک طراحی دلباز و گشوده و بدون اشیاء تزئینی زیاد را ترجیح دهند، پس نیاز تمام افراد خانه باید بررسی شود. برای همین است که یک طراح دکوراسیون داخلی برای انجام کار خود به بهترین شکل ممکن باید راجع به تمامی این مسائل مانند نحوه زندگی آن ها و عادت ها و مقدار بودجه و هرینه ای که برای این کار در نظر دارند، سوال بپرسد.

همچنین اگر خودتان قصد دارید طراحی داخلی را انجام دهید نیز باید همین کار راه انجام دهید و درمورد تمامی موارد و جزئیات کار از ابتدا تا انتها ، هم از نظر طراحی دکوراسیون داخلی هم از نظر زمان بندی اتمام کار ، هم از نظر میزان بودجه مورد نیاز کاملا پروژه مورد نظر را اصولی به اتمام برسانید و پیشنهاد می کنیم برای شروع به جستجوی توصیه های بی شمار و رایگان ابزارهای آنلاین برای طرح بندی و طراحی خانه بپردازید و به صورت مجازی خانه خود را طراحی کنید تا از کار پر زحمت جا به جایی اسباب سنگین در خانه و نا موفقیت های مکرر برای رسیدن به یک طرح ریزی مناسب جلوگیری کنیم. در این برنامه های طراحی می توانید اندازه های اتاق و اندازه مبلمان خود را وارد کنید و سپس از میان طرح بندی های مختلفی که وجود دارد بهترین را انتخاب کنید.

طراحی داخلی منازل مسکونی , طراحی لابی , اجرای روف گاردن , طراحی داخلی رستوران , دکوراسیون ویترین مغازه , طراحی داخلی تجاری , شرکت طراحی داخلی, طراحی داخلی مغازه , دکوراسیون داخلی صرافی , دکوراسیون داخلی طلا فروشی , طراحی داخلی ویلا , طراحی داخلی اداری , طراحی داخلی هتل

بازدید : 51
سه شنبه 24 بهمن 1396 زمان : 13:34

طراحی داخلی دکوراسیون و آنچه باید درباره آن بدانید

طراحی داخلی دکوراسیون علمی بسیار گسترده است که صحبت راجع به آن به سالها زمان نیاز دارد، امروزه با بهره گیری از تکنولوژی‌های مدرن و اجرایی کردن آن در محیط‌های متفاوت توانسته‌ایم طراحی‌های خلاقانه و هوشمند را جهت افزایش بهره وری اماکن ارائه دهیم. انتخاب طراحی داخلی مناسب بستگی به کابری محیط مورد نطر دارد پس هنگام تماس با مشاورین ما ابتدا نوع کاربری محیط و اهداف خود از احداث آن را مطرح کنید.

طراحی مسکونی

طراحی داخلی مسکونی جزئی از کاربری‌های طراحی‌های داخلی می‌باشد که به دلیل رابطه مستقیمی که با خصوصیات روانشناختی افراد دارد باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد. طراحی منزل مسکونی خود را به کارشناسان خبره ما بسپارید تا دیگر نگران هدر رفت سرمایه خود نباشید. در اینجا قصد داریم نکاتی در ارتباط باطراحی داخلی خانه را مورد بررسی قرار دهیم:

بخش‌های مختلف خانه عبارتند از: ورودی، نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب، غذاخوری و سرویس بهداشتی.

در طراحی داخلی منزل ورودی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، مساحت قسمت ورودی باید متناسب با مساحت کلی خانه داشته باشد بطوریکه دید وسیعی بر فضای خصوصی خانه نداشته باشد. لزوم وجود یک جاکفشی و محلی برای آویز لباس یکی از اصلی‌ترین خصوصیات این بخش است. دکوراسیون داخلی منزل باید متناسب با متراژ محیط طراحی شود چرا که یک طراحی داخلی غیر اصولی می‌تواند موجب از بین رفتن فضاهای مفید موجود شود. در تصویر زیر می‌توانید استفاده صحیح از یک فضای کوچک را به خوبی مشاهده کنید.

فضای نشیمن در طراحی داخلی

فضای نشیمن جزئی از محیط‌های نیمه خصوصی منازل محسوب می‌شود، معمولاً هنگام انجام طراحی داخلی باید توجه داشته باشید که بخش پذیرایی دید مستقیمی بر این فضا نداشته باشد. آشپزخانه باید در این بخش از خانه قرار بگیرد تا امکان دسترسی سریع به آن فراهم باشد. محل اصلی قرار گیری تلویزیون نیز اتاق نشیمن است تا هنگام استراحت بتوانید همراه خانواده فیلم تماشا کنید. میزان نور ورودی به این فضا هم از دیگر عوالمی ست که مورد توجه متخصصین طراحی داخلی قرار می‌گیرد.

آشپزخانه و طراحی داخلی آن

طراحی داخلی آشپزخانه باید به شکلی باشد که امکان دسترسی سریع و راحت به همه بخش‌های آن فراهم شود، این بخش از خانه نباید با ورودی فاصله چندان زیادی داشته باشد و علت اصلی آن قرار دادن سریع خریدها در محل تعیین شده است. با ایجاد نور مناسب در آشپزخانه می‌توانید محیطی آرام و لذت بخش را برای میل کردن غذا به همراه خانواده فراهم آورید.

طراحی داخلی لابی

طراحی لابی یک مجتمع مسکونی از مهمترین بحث‌های متخصصین طراحی داخلی ست چرا که انتخاب طراحی داخلی مناسب و هماهنگی آن با سلایق گوناگون یک بحث چالش برانگیز و مهم محسوب می‌شود. همچون دیگر اماکن از جمله طراحی لابی هتل که تأثیر مستقیم آن بر مسافران از اصلی‌ترین عوامل محبوبیت یک هتل بشمار می‌آید.

لابی مجتمع مسکونی مکانی ست که ساکنین بیشترین رفت و آمد را به آنجا دارند گاها محل بازی کودکان نیز در این بخش از مجتمع واقع شده است پس فراهم کردن یک محیط آرام وظیفه هر طراح داخلی حرفه‌ای ست.

طراحی لابی مسکونی

در ادامه چند طرح جذاب برای لابی مجمتع مسکونی ارائه می‌گردد:

طراحی روف گاردن

اجرای روف گاردن پیش از بررسی دقیق محل و قابلیت‌های آن امکانپذیر نیست، پروژه‌های روف گاردن در ابتدا تحت بررسی کارشناسان قرار می‌گیرند و سپس با انتخاب دقیق طرح وارد مرحله اجرا می‌شوند. اجرای پروژه روف گاردن در تهران نیز بسیار پرطرفدار است. انواع تیپ روف گاردن و خصوصیات آنها:

  1. تیپ ساحلی روف گاردن: در این تیپ از روف گاردن بخش اعظمی از سطوح بام با شن تزیینی پوشش داده می‌شود، حدود 35 درصد از کل سطح بام با پوشش گیاهی تزیین شده است و در مساحت باقیمانده نیز از مسیرهای چوبی شکل و همچنین نیمکت‌هایی از همین جنس بهره گرفته‌اند. برای آگاهی از هزینه اجرای این تپی می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.
  2. تیپ ارگانیگ روف گاردن: در این تیپ از روف گاردن از مساحت فضای شنی کاسته و به مساحت فضای گیاهی افزوده می‌شود. مسیرهای چوبی نیز روندی افزایشی نسبت به تیپ قبل خواهد داشت.
  3. تیپ مینیاتوری روف گاردن: در این تیپ از روف گاردن تجهیزاتی به نام پرگولا بکار می‌رود که حدود 15 درصد از کل مساحت اجرایی را در برمیگیرد. این تیپ مساحت بیشتری از گیاهان را در خود جای داده است. هزینه اجرای آن نسبت به تیپ اول گرانتر است.
  4. تیپ رؤیایی روف گاردن: نیمی از مساحت موجود در این تیپ به فضای سبز اختصاص میابد و نیمی دیگر به تجهیزات جانبی از جمله نیمکت و آلاچیق و ….، میزان مساحت پوشش داده شده با شن تزیینی در این تیپ بسیار کاهش یافته است و در عوض پوشش چوب پلاست روندی افزایشی دارد. هزینه اجرای این تیپ نسبت به تیپ قبل گران‌تر است و برای آگاهی دقیق از هزینه می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.
  5. تیپ لاکچری روف گاردن: در این تیپ از همه عوامل به میزان یکسان و به‌صورت ترکیبی بهره گرفته شده است.

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران سنتی باید متناسب با نوع کاربردی آن انجام شود، از طرح‌های سنتی بیشتر در رستوران‌هایی که غذاهای سنتی از قبیل دیزی، کباب، جیگر و آبگوشت ارائه می‌دهند استفاده می‌شود. در اجرای سبک سنتی از آثار هنرمندان معاصر و همچنین علائم تاریخی فرهنگی اقشار مختلف جامعه بهره می‌گیرند تا بتوانند رضایت همگانی را جلب کنند. استفاده از مجسمه م اشیای عتیقه در این نوع رستورانها بسیار مرسوم است.

طراحی داخلی رستوران مدرن

طراحی رستوران به سبک مدرنیته بیشتر برای ریتوران هایی با منوی غذایی مدرن و همچنین کافی شاپ ها فسفود ها ارائه می‌گردد. گاها ترکیب سبک مدرن و سنتی جلوه بسیار زیبایی به فضای رستوران می‌دهد البته این درصورتی قابل اجرا است که در آن رستوران همزمان با غذای مدرن و اروپایی منوی غذایی سنتی نیز به مشتریان ارائه گردد.

نکات لازم برای نورپردازی صحیح در رستوران:

  1. گذاشتن چراغ‌های رومیزی بر روی همه میزهای رستوران که خود موجب ایجاد یک هارمونی جذاب می‌شود.
  2. در بخش بالایی پیشخوان نیز از چراغ‌هایی متناسب با انواع قرار داده شده روی میز استفاده کنید.
  3. راهرو را با چراغ‌های مخفی روشن نگاه دارید، بهره گیری از این روش موجب ایجاد فضایی آرام و دلنشین در بخش ورودی رستوران می‌شود.
  4. آویزان کردن یک لوستر در قسمت مرکزی رستوران
  5. تعبیه لامپ‌های رنگی در سقف‌های کاذب رستوران

و غیره…

طراحی ویترین مغازه

طراحی داخلی مغازه بر میزان بازدهی فروش شما تأثیر مستقیم دارد. اگر یک مغازه اسباب بازی فروشی هستید از علم روانشناسی کودکان و طریقه کاربرد رنگ در دیدگاه آنها بهره بگیرید، با توجه به موارد گفته شده می‌توانید یک مغازه جذاب برای مخاطبین خود ایجاد کنید بطوریکه اگر یکبار به داخل آن بیایند دیگر فراموشش نکنند.

برای طراحی داخلی مغازه نیز گاهی می‌توانید قوانین حاکم بر این صنعت را نقض کنید تا با عملکردی هوشمندانه بیشتر مورد توجه مشتریان قرار بگیرید. در طراحی ویترین مغازه هرگز از رنگ‌های تیره و بدون روح استفاده نکنید چرا که اثر منفی بر چشم بیننده خواهد داشت و در نتیجه آن با کاهش بازدهی کسب و کار خود روبرو می‌شوید.

طراحی داخلی مجتمع تجاری

دکوراسیون داخلی مغازه‌های واقع در مجتمع تعیین کننده جلوه و زیبایی مجتمع است بنابراین به مجتمع‌های تجاری توصیه می‌شود که همین امروز برای اجرای یکطراحی داخلی مدرن اقدام نمایند تا با ایجاد یک دیزاین شیک موجب محبوبیت مجتمع خود نزد همشهریانشان شوند. ایجاد یک راه ارتباطی مناسب در فضای داخلی مجتمع از ملزومات طرح اجرایی می‌باشد. اگر قصد توسعه کسب و کار خود را دارید حتماً نسبت به تغییر دیزاین مجتمع تجاری خود اقدام نمایید.

بهره گیری از مناظر طبیعی چون گل و گیاه علاوه بر زیبایی محیط موجب پاکی هوای موجود نیز می‌شود. استفاده از متریال مناسب و با کیفیت بر میزان جذابیت طراحی می‌افزاید البته ناگفته نماند که با ایجاد بخش‌های گوناگون در مناطق مختلف یک مجتمع تجاری می‌توانید موجبات آسایش مشتریان را فراهم آورید بطوریکه هنگام خرید به‌طور ناخودآگاه به سمت مجمتع شما قدم بردارند. یکی از خلاقیت‌هایی که امروز در سراتاسر دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته است ایجا یک محیط بازی برای کودکان است از موارد دیگر نیز:

  1. ایجاد کافی شاپ در بخشی از مجمتع
  2. ایجاد نیمکت‌های مناسب برای استراحت
  3. ایجاد مسیر عبور و مرور مناسب هنگام شلوغی محیط
  4. وجود تهویه مناسب
  5. تعبیه آب سرد کن
  6. تعبیه وسایل سرمایشی یا گرمایشی در محیط مجتمع

طراحی داخلی صرافی

طراحی داخلی یک صرافی باید به‌وسیله یک سبک خاص در مرحله اجرا قرار بگیرد، این مورد نیز جزو فضاهای تجاری محسوب می‌شود بنابراین رعایت نکات کلی مربوط به طراحی داخلی اماکن تجاری الزامی می‌باشد.

طراحی داخلی طلا فروشی

برخی از طلافروشی‌ها به صورتی فعالیت می‌کنند که فقط با قشر خاصی از جامعه سر و کار دارند این قبیل مراکز می‌توانند برای اجرای طراحی داخلی خود از خصوصیات روانشناختی همان قشر خاص بهره بگیرند و طراحی داخلی مغازه را به سبکی پیاده سازی کنند که بیشتر مورد پسند آن دسته از مردن باشد. طراحی ویترین مغازه بسیار مهم است، اگر قصد دارید به‌صورت حرفه‌ای در این حیطه فعالیت کنید حتماً از یک متخصص طراحی داخلی برای دیزاین مغازه خود بهره بگیرید.

طراحی داخلی ویلا

طراحی ویلا از دیگر حیطه‌های کاری مجموعه ما بشمار می‌آید. ویلا مکان مناسبی برای استراحت شما و اعضای خانواده‌تان در تعطیلات است، دکوراسیون داخلی ویلا تأثیر زیادی بر روحیه شما خواهد داشت بنابراین سعی کنید بیشتر از رنگ‌های شاد برای طراحی داخلی دکوراسیون آن بهره بگیرید. برای داشتن یک ویلای پر از آسایش به نکات زیر هنگام طراحی دکوراسیون داخلی آن دقت نمایید:

  1. ایجاد ارتباط قوی میان فضای درونی و بیرونی
  2. طراحی جذاب برای محیط بیرونی ویلا
  3. ترکیب بافت شفاف و غیر شفاف در کنار یکدیگر که با استفاده همزمان از آجر و شیشه ایجاد می‌شود.
  4. ترکیب سبک معماری مدرن و ایرانی اصیل
  5. ایجاد چشم انداز طبیعی
  6. کاشت گیاه و گل در فضای بیرونی ویلا
  7. هارمونی رنگ‌ها

و …

طراحی داخلی ادرای

دکوراسیون داخلی اداری سبک‌های مدرن و شیکی را در برمیگیرد. برای اجرای هرچه بهتر طراحی داخلی تسلط کافی بر مباحث فنگ شویی، زیباشناسی و کاربرد رنگ دارای اهمیت بسیار است. اجرای سبکی از طراحی اداری که با ترکیب رنگ‌های شاد موجب تقویت روحیه کارمندان شود بسیار حائز اهمیت است. اگر قصد تأسیس یک شرکت یا دفتر کار را دارید می‌توانید با مشورت با افراد خبره حوزه کاری خود را برای آنها شرح داده و طرح‌های مطابق با علایق و نظرات خود را تحویل بگیرید، حین مشاوره اگر متریال خاصی برای طراحی داخلی فضای شرکت مد نظر دارید حتماً با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با ایجاد یک ترکیب صحیح و حرفه‌ای دکوراسیونی بی نظیر را به شما ارائه دهیم.

بهترین سبک برای طراحی داخلی اتاق مدیریت سبک کلاسیک است، خوب است بدانید که طراحان حرفه‌ای بدون استفاده از پارتیشن و با ایجاد یک تضاد رنگی مناسب فضاهای مختلف ادارات را از یکدیگر تفکیک می‌کنند که در این میان نیز می‌توانید لیست رنگ‌های مورد علاقه خود را به طراح ارائه دهید.

دکوراسیون داخلی هتل

طراحی داخلی هتل خور را به کارشناسان خبره مجموعه ما بسپارید. در ادامه چند نکته جهت افزایش جذابیت طراحی داخلی فضای هتل شرح داده خواهد شد:

  1. استفاده از طرح‌های خلاقانه در طراحی داخلی هتل
  2. وجود میز تحریر و میز غذاخوری در اتاق‌های هتل
  3. وجود تلویزیون با ابعاد مناسب جهت جلوگیری از ذیت شدن چشم مسافران
  4. قرار دادن یک وان بزرگ در حمام
  5. طراحی داخلی سرویس بهداشتی و توجه به نکات لازم
  6. ابتکار در طراحی داخلی رستوران هتل برای جذب هرچه بیشتر مسافران
  7. ایجاد چشم انداز طبیعی
  8. بهره گیری از رنگ‌های شاد برای طراحی داخلی دکوراسیون

بازدید : 49
يکشنبه 15 بهمن 1396 زمان : 9:54

دکوراسیون امکان و ویژگی های طراحی داخلی مناسب در آن ها

طراحی داخلی مناسب در تمامی فضاها ازجمله فضاهای مسکونی، اداری، مکان‌های دیدنی و فضاهای شغلی لازم است. طراحی داخلی مناسب درواقع استفاده بهینه از فضا و افزایش راندمان در آن محیط است. در این بخش به چگونگی طراحی داخلی مناسب در بسیاری از اماکن بیشتر خواهیم پرداخت. در این مقاله همچنین به طراحی داخلی اداری، مسکونی، هتل‌ها ویلاها، منازل، صرافی و طلافروشی به همراه توضیحاتی در رابطه با دکوراسیون داخلی روف گاردن می‌پردازیم.

طراحی داخلی مناسب برای مجتمع تجاری

برای طراحی داخلی مجتمع تجاری چند ویژگی مهم را باید در نظر گرفت. اول اینکه زمینه فعالیت کاری مجتمع چه خواهد بود. در طراحی داخلی مجتمع تجاری مکان قرار گرفتن ساختمان بسیار مهم است. اگر مجتمع بازارهای خاصی باشد پیرو طرح همان بازار قابل طراحی و اجرا است. ولی اگر مجتمع به‌صورت تک در منطقه‌ای خاص قرارگرفته است به سبک دیگری می‌توان آن را طراحی کرد. به‌صورت کلی برای ارائه طراحی در مجتمع تجاری چند فاکتور مهم را باید در نظر گرفت.

اول میزان نورپردازی در محیط سالن و فروشگاه‌های مجتمع است، میزان نورپردازی در نوع شغل انتخابی برای مجتمع مهم است. بعد از عامل نور چگونگی قرار گرفتن ویترین‌های مغازه‌ها مهم است. در مجتمع‌ها این مهم باید به صورتی رعایت شود که طراحی ویترین مغازه سبب چشم‌گیر شدن مغازه‌ها و جذب مشتری گردد. طراحی داخلی مغازه در مجتمع‌های بزرگ بیشتر بر عهده فروشندگان و خریداران مغازه‌ها است که این عامل با توجه به شغلی که در آن راه‌اندازی کرده‌اند، قابل‌اجرا است. عامل دیگری که در طراحی داخلی مناسب برای مجتمع‌ها باید در نظر گرفته شود رفت‌وآمد مشتریان و خریداران است. سالن‌های مجتمع و لابی‌های مجتمع‌های تجاری باید به‌گونه‌ای طراحی شوند که مشتریان از بودن در آن احساس آرامش نمایند.

طراحی داخلی مناسب برای انواع رستوران‌ها

طراحی داخلی رستوران به دو سبک انجام می‌پذیرد. الف – طراحی داخلی رستوران سنتی ، ب- طراحی داخلی رستوران مدرن که به چگونگی این طراحی‌ها در این بخش خواهیم پرداخت.

الف – طراحی داخلی مناسب برای رستوران‌های سنتی: همان‌طور که از نامش کاملاً پیداست برای طراحی رستوران سنتی باید به‌صورت سنتی به چیدمان و دیزاین رستوران بپردازیم. در رستوران‌های سنتی از نور کمتری برای طراحی استفاده می‌شود و سقف‌های گنبدی شکل تا حوضچه‌های کوچک از دیگر عناصر طراحی در رستوران‌های سنتی محسوب می‌شوند. چگونگی پوشش خدمه و کارمندان در این‌گونه از رستوران‌ها نیز کاملاً متفاوت است.

ب- طراحی داخلی مناسب برای رستوران‌های مدرن در رستوران‌های مدرن برعکس رستوران‌های سنتی از میزان نور بیشتری استفاده می‌شود. نحوه چیدمان به‌گونه‌ای است که از صندلی‌های جدید و میزهای عریض در این رستوران‌ها استفاده می‌شود. طرح‌های رستوران‌های مدرن متفاوت هستند. برخی برای رستوران‌های خود از طرح اسپرت استفاده می‌کنند و برخی در طرح تمامی رستوران از رنگ‌های هیجان‌انگیز مثل قرمز و نارنجی استفاده می‌برند. برخی دیگر تمایل دارند رستوران خود را از طریق رنگ‌بندی‌های سفید دیزاین نمایند. درمجموع در طراحی یک رستوران مدرن چگونگی تلفیق نور، رنگ و چیدمان بسیار تأثیرگذار است.

طراحی داخلی مناسب برای هتل‌ها

طراحی داخلی هتل در چند بخش ساختمان صورت می‌گیرد. طراحی اتاق‌ها، سالن‌ها و لابی‌ها . که در ادامه به به آن ها خواهیم پرداخت.

الف – طراحی داخلی لابی : ازآنجاکه هتل‌ها در میزان کیفیت ستاره می‌گیرند، بنابراین در این کیفیت طراحی حرف اول را می‌زند. توجه به طراحی لابی هتل و چیدمان فضای کلی هتل مهم است. در اولین نگاه آنچه مسافر می‌بینند لابی هتل است. طراحی لابی‌ ها باید به‌صورت کاملاً کلاسیک انجام شود. قرار دادن یک گلدان برای لابی، میزان نورپردازی ملایم و استفاده از سنگ‌های قیمتی در بخش لابی‌ها مهم است

ب- طراحی داخلی مناسب اتاق‌های هتل: اتاق‌ها در هتل باید به‌صورت ویژه طراحی شوند. قرار گرفتن تختخواب و چیدمان اتاق بسیار مهم است اما رنگ پیشنهادی برند و استفاده از این رنگ نیز در طراحی داخلی مناسب پراهمیت است. طراحی دکوراسیون داخلی هتل در بازگشت مشتریان به هتل بسیار مهم است.دقیقا مانند طراحی لابی مسکونی.

ج- طراحی داخلی مناسب برای سالن‌ها: سالن‌ها در هتل محل تردد مسافران هستند. اگر در سالن‌های هتل از نور طبیعی بتوان استفاده کرد که بسیار عالی است. در غیر این صورت باید در نورپردازی سالن‌ها دقیق عمل کنیم. چراکه هم میزان مصرف انرژی را در نظر بگیریم و هم در جهت ارائه یک نورپردازی زیبا عمل کنیم.

طراحی داخلی مناسب یک مجتمع مسکونی

برای طراحی داخلی یک مجتمع مسکونی چند ویژگی را در طراحی داخلی مناسب آن باید در نظر بگیرید.

الف- ورودی مجتمع‌های مسکونی: در ورودی مجتمع‌ها همواره نگهبان یا سرایدار قرار دارند، بدین منظور برای زیبایی بیشتر ورودی مجتمع‌های مسکونی باید از یک فضای مناسب برای استقرار این عزیزان استفاده شود.

ب- لابی مجتمع مسکونی: لابی مجتمع‌های مسکونی باید به صورتی طراحی شوند که در عین اینکه زیبایی کامل را نشان دهند، باعث مزاحمت دررفت و آمد افراد ساختمان نگردند. در طراحی داخلی لابی‌های مسکونی کافی است عامل نور و مزاحمت را در نظر بگیرید. قرار دادن وسایلی همچون تابلوهای شهر، تابلوهای تاریخی و گلدان‌های تزیینی در لابی مجتمع مسکونی بسیار زیبایی خاصی به آن می‌بخشد.

طراحی داخلی مناسب مغازه طلا فروشی

طراحی داخلی طلا فروشی جزء کارهای سخت به‌حساب می‌آید. در طراحی داخلی مناسب برای یک طلافروشی می‌توان از سیستم نور زیاد استفاده نمود، چراکه جنس تزیینی برای فروش این مقدار نور را می‌طلبد. بعد از فاکتور نور جهت طراحی داخلی مناسب باید به چگونگی چیدمان ویترین مغازه طلافروشی پرداخت. درواقع مغازه طلافروشی طوری باید طراحی شود که برقراری امنیت در آن رعایت شود. تسلط کامل فروشنده به باز و بسته کردن درب طلافروشی، قرار گرفتن ویترین بیرونی مغازه برای جذب مشتری و تابلویی مناسب برای یک مغازه طلافروشی از مهم‌ترین کارهایی است که یک طراح باید به‌خوبی آن را انجام دهد.

طراحی داخلی مناسب برای ویلا

طراحی ویلا، طراحی داخلی ویلا و دکوراسیون داخلی ویلا از سرفصل‌های توضیح در این بخش است؛ که در ادامه به بیان تک‌تک هریک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

طراحی ویلا: ویلاها بسته به‌جایی که در آن قرار دارند طراحی می‌شوند. برخی ویلاها به‌صورت باغچه و چهاردیواری می‌باشند، برخی از ویلاها نیز به‌صورت کلاسیک و مدرن طراحی می‌شوند. دسته‌ای از ویلاها به‌صورت سنتی و استفاده از ترکیبات و تلفیق چند سبک طراحی، ساخته و ارائه می‌شوند.

طراحی داخلی ویلا: برای طراحی داخلی مناسب یک ویلا باید در وهله اول به درخواست مشتری برای ارائه طراحی توجه کرد. برای طراحی در همین جهت می‌توان از مبله کردن ویلاها، سنتی ارائه کردن آن‌ها، استفاده از سبک‌های مدرن و سنتی استفاده نمود. در همین جهت یک طراح برای ارائه طراحی داخلی مناسب باید به چگونگی چیدمان و قرار گرفتن وسایل توجه داشته باشد.

دکوراسیون داخلی ویلا: در ارائه یک دکوراسیون خوب برای ویلا می‌توان به محل قرار گرفتن ویلا توجه کرد. اگر ویلا در بافت تاریخی قرارگرفته باشد از عناصر این سبک برای دکوراسیون استفاده گردد. اگر ویلا در بافتی خارج از شهر قرار دارد برای طراحی داخلی مناسب ویلا می‌توان از عناصر همان روستا الهام گرفت.

طراحی داخلی مناسب برای خانه‌ها و واحدهای مسکونی

. برای طراحی منزل مسکونی اکثر خانم‌ها اغلب تلاش می‌کننداما از این نکته غافل هستند که طراحی داخلی منزل و طراحی مسکونی یک کار پیچیده‌ای است که نیاز دارد آن را به دست متخصصان بسپارند. در طراحی داخلی مسکونی باید به چند نکته مهم توجه داشت، اول متراژ خانه است. خانه‌ها بر اساس متراژ و معماری ارائه داده‌شده طراحی می‌شوند و برای ارائه یک طراحی داخلی مناسب متراژ خانه بسیار مهم تلقی می‌شود.

برای ارائه یک طراحی داخلی مناسب باید به میزان نور دریافتی واحدهای مسکونی توجه کرد. نورگیر بودن یا نبودن منزل در طراحی داخلی مناسب مهم است. در طراحی داخلی مناسب مسکونی باید به چگونگی چیدمان اتاق‌خواب و پذیرایی توجه نمود. عنصر رنگ در طراحی داخلی مناسب بسیار پراهمیت است. با توجه به درخواست مشتری می‌توانید از رنگ‌های گرم و ملایم استفاده کنید. چگونگی استفاده از آشپزخانه و طراحی داخلی مناسب در این محیط مهم است. ارائه یک جزیره در آشپزخانه یا استفاده از کمدهای تکی در سیستم کابینت هم یکی از کارهای مهم یک طراح به‌حساب می‌آید.

طراحی داخلی مناسب برای ساختمان‌های اداری

در این بخش به چگونگی طراحی داخلی اداری و دکوراسیون داخلی اداری پرداخته می‌شود.

طراحی داخلی مناسب برای یک اداره:

برای ارائه یک طراحی داخلی برای محل کار باید به چند عنصر توجه کرد. اول ارائه یک فضا که در آن از طرح‌های یکنواخت و ثابت استفاده نشود، یعنی در فضاهای کاری می‌توان طراحی را به صورتی انجام داد که دارای بخش‌های مختلف باشد و کارمندان از قرار گرفتن در آن بی‌حوصله و بی‌قرار نشوند. در طراحی اداری می‌توان تابلوها و تابلو فرش نیز استفاده کرد.

دکوراسیون داخلی اداری:

برای ارائه یک دکوراسیون اداری مناسب باید به چگونگی چیدمان میزها و قرار گرفتن صندلی‌ها برای ارباب و رجوع و همچنین قرار گرفتن سیستم‌ها برای کار و چگونگی استقرار مدیر و کارمندان و دیگر تشکیلات اداری توجه کرد. دکوراسیون داخلی اداری باید به‌گونه‌ای باشد که فضای مناسب برای مراجعه‌کنندگان ایجاد شود.

طراحی داخلی مناسب برای صرافی

در طراحی داخلی صرافی می‌توانید از رنگ‌های ساده و آرام مانند سفید بهره بگیرید، کافی است از رنگ سبز نیز در میان آن استفاده نمایید. برای ارائه کامل یک طراحی در صرافی به‌قرار دادن یک آبدارخانه مناسب و سرویس بهداشتی بپردازید. از نورپردازی مناسب و از لامپ‌های کم‌مصرف ال ای دی به رنگ سفید استفاده کنید. در طراحی صرافی دو فضای مجزا و جداگانه برای مشتری و مدیریت صرافی در نظر بگیرید.

فضا به‌گونه‌ای طراحی شود که به شکل اداری و کاملاً رسمی در آن‌ها کار انجام شود و فضای دیگر به‌گونه‌ای ایجاد می‌شود که محل برگزاری جلسات و بحث‌های شخصی در آن وجود داشته باشد. فضاهای یک صرافی را با جداسازی به‌وسیله شیشه به هم مرتبط کنید. از چیدمان خلوت در طراحی مناسب یک صرافی استفاده نمایید. چیدمان خلوت یعنی استفاده کمتر از عناصر زیباشناسی و هنرمندانه.

طراحی داخلی مناسب توسط شرکت‌های معتبر

اجرای روف گاردن در تهران را می توانید از طریق شرکت‌های برند و معتبر اجرایی نمایید. روف گاردن نوعی طراحی زیبا با استفاده از عناصر طبیعی و سرسبز در مکان های نظیر پشت بام ها , تراس های بزرگ و یا حیاط های کوچک می باشد. که در طراحی می‌توانید از متخصصین این شرکت ها نهایت استفاده را ببرید. شرکت های ارائه طراحی روف گاردن با مجموعه متخصص و مجرب توانایی ارائه طراحی و طراحی داخلی مناسب برای محل سکونت شمارا دارند. کارهای طراحی روف گاردن بسیار زیبا و شکیل است که اغلب از باغچه و فضاهای سبز و زیبا در کارهای خود استفاده می کنند. کافی است با نگاهی بر این فعالیت‌ها متوجه هنرمندی بی‌نظیر متخصصین این گونه از شرکت های طراحی شوید. اجرای روف گاردن بی‌نظیر است و برای ارائه یک طرح مناسب ساعت‌ها و بیشتر روزها زمان می‌گذارند تا رضایت مشتری را جذب نمایند. پیشنهاد می‌شود برای طراحی‌های خود و مخصوصاً طراحی داخلی مناسب در پشت بام و یا پنت هاوس به آرشیو شرکت های ارائه طراحیروف گاردن نگاهی بیندازید.

طراحی داخلی مناسب در شهرهای مختلف

برای یک طراحی داخلی مناسب در شهرها باید به چگونگی فرهنگ و تاریخ آن شهر نگاه کرد؛ اما امروزه به‌صورت کلی در بسیاری از شهرهای جنوبی و شمالی کشور از سبک‌های کلاسیک برای طراحی‌های خود استفاده می‌کنند. البته کلان‌شهرهایی همچون تهران، اصفهان و تبریز از سبک طراحی خلوت برای منازل مسکونی خود استفاده می‌کنند. طراحی منزل مسکونی در شهرهای نامبرده شده بیشتر به‌صورت کلاسیک است و افراد تمایل دارند از چیدمان اسپرت و خلوت استفاده نمایند.

طراحی داخلی مناسب برای مکان‌های مختلف

برای اماکن مختلفی می‌توان طراحی داخلی مناسبی‌ها اجرا کرد. ازجمله این مکان‌ها که در این مقاله به آن‌ها اشاره‌ای نشده می‌توان به طراحی داخلی ساعت‌فروشی، طراحی مناسب داخلی برای فست فودها، طراحی داخلی برای فروشگاه‌های بزرگ کالا، طراحی داخلی مناسب برای پوشاک فروشی‌ها، طراحی ویترین برای گوشت‌فروشی‌های بزرگ، طراحی تابلو برای کاشی و سرامیک فروشان و چندین مورد دیگر اشاره کرد .

خلاصه‌ای از مطالب ارائه‌شده در رابطه با طراحی داخلی مناسب

  • طراحی داخلی خانه‌ یکی از جذاب‌ترین کارها برای اکثر بانوان است. هنر یک زن در تغییرات دکوراسیون داخلی منزل کاملاً قابل‌مشاهده است.
  • برای ارائه یک طراحی داخلی مناسب یک طراح ایده‌ها و نظرات فراوانی برای زیبا شدن منزل شما ارائه می‌دهد، کافی است که به آن اعتماد کرده و در این جهت اقدامات لازم را انجام دهید
  • در طراحی داخلی مناسب برای مجتمع‌های تجاری زمینه فعالیت شغلی باید لحاظ گردد.
  • طراحی داخلی مناسب در رستوران‌ها به سبک سنتی و مدرن انجام می‌گیرد.
  • در طراحی داخلی هتل، لابی‌ها و اتاق سالن‌ها باید به‌صورت ویژه نظارت قرار گیرد.
  • در طراحی ورودی‌, لابی‌ و سالن‌های یک مجتمع مسکونی باید به‌خوبی طراحی شوند.
  • در طراحی داخلی مناسب برای طلافروشی زیبایی و امنیت را باید باهم تلفیق کرد و یک طرح خوب ارائه کرد.
  • با توجه به‌قرار گرفتن مکان ویلاها در مناطق مختلف می‌توان آن‌ها را طراحی کرد، به عبارت بهتر شرایط جغرافیایی مکان ویلا برای طراحی آن نقش دارد.
  • متراژ منازل مسکونی در طراحی مسکونی بسیار مهم است.
  • برای طراحی صرافی از رنگ‌های آرام مانند تلفیق رنگ سبز و سفید البته زمینه اصلی سفید بیشتر استفاده شود.

بازدید : 52
شنبه 9 دی 1396 زمان : 9:30

هنر معماری در یزد

مساجد, مدارس ,آب انبارها و حسینیه ها همگی در استان یزد از آثار و بناهایی هستند که نظر بسیاری از پژوهشگران به آنان جلب می شود.

ولی در این میان بناهای یخچالهای قدیمی, غریب ترین عنصر معماری شهر یزد می باشد که با ایجاد یخچال های برقی امروزی به ورطه فراموشی سپرده شده است. یخچالهای که در روزگاران قدیم در تابستان های داغ و سوزان کویر, خنکی آب گوارا به خانه می‌آورد بی شک رازی در آن نهفته است . که معجزه خشت خام و دستان مردان غیرتمند نظیر معماران بی مثال آن روزگاران است.

عملکرد یخچال ها در ناحیه کویری

از وضعیت تاریخی یخچال ها تقریبا تا دوره صفویه اطلاعات دقیقی در دست نیست و تنها در نوشته های دکتر فرایر در قرن ۱۱ به این موضوع اشاره شده است که ساختن یخ که به احتمال فراوان همراه با مغولان به ایران آمده است متداول گردیده است. البته شاردن نیز در سفرنامه خود از شهر کاشان, یخچالهای این شهر را در بیرون از قلعه و برج نشان داده است .

استان کویری یزد نیز با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیم خاص خود از این موضوع بی بهره نبوده است و در جای جای آن از جمله شهرستان‌های میبد و آثار این چنین معماری مشهود است

شیوه معماری ساختمان های یخچالی

دقت و نقطه سنجی از ویژگی‌های بارز معماران یخچالها می‌باشد و شیوه معماری و فن ساختمان در اینگونه از بناها بسیار حساس و ظریف می باشد از جمله نکات مهمی که معماران در ساختن بناهای یخچال‌ها رعایت می‌کردند می توان به عایق کاری بناها که موجبات حفظ برودت مناسب هوادر جهت نگهداری یخ ها بوده و همچنین چگونگی تهیه یخ اشاره کرد.

به صورت کلی این واحدهای معماری به سه قسمت دیوار طویل سایه انداز, مخزن یخ , حوضچه های تولید یخ ساخته می شود در ادامه به واکاوی هر یک از این موضوعات می پردازیم.

دیوار سایه انداز طویل

این دیوارهای در طی روز از قرار گرفتن تابش آفتاب بر روی آبهای منجمد شده حفاظت می‌کند ارتفاع این دیوارها گاهی به ۱۰ متر می‌رسد برای استحکام بیشتر در دیوار سایه اندازاقدام به ساختن پشت بند های بزرگ در قسمت جنوبی دیوار می‌کنند دیوارهای سایه انداز از بالا به صورت باریک بوده و هرچه به سمت پایین می آید به قطر آن افزوده می شود در انتهای دیوار بیشترین ضخامت مشهود است .

حوضچه های تهیه یخ

در بخش شمالی دیوار های سایه انداز گودال های مستطیلی شکلی وجود دارند که طول آنها اندکی کمتر از طول دیوار است که اصطلاحاً به آن ها حوضچه‌های تهیه یخ گفته می‌شود.

عمق این حوضچه ها از ۳۰ الی ۵۰ سانتی بوده و گاهی بیشتر از ۵۰ سانتی متر می شود.

معمولا در شب های سرد زمستان این گودالها محل تهیه ی یخ می باشد .

مخزن یخ

این مخازن که به وسیله یک یا چند مدخل ورودی به بخش‌های شمالی سایه انداز را پیدا می‌کنند در پشت دیوار سایه انداز و در بخش جنوبی آن قرار دارند.

انبار یخ همواره که در گودال های بسیار عمیق است در وسط مخزن یخ حفر شده اند که عموما این گودالها از سنگ یا آجریا از کاهگل ساخته میشود که پشت این گودالها با مصالح همچون خاکه زغال عایق میشود

برای رسیدن به این گودالها از پله های کوچکی که در دیوار آن ساخته شده استفاده می‌گردد همچنین چاهی که در بیرون از یخچال ها حفر کردند محل جمع آوری آب حاصل شده از ذوب یخ ها می باشد.

میبد شاهکار یخچالها ی ایران

میبد یکی از نمونه‌های بسیار بارز شهرستان های باستانی ایران است آنجا که سواران مادی و پارسی از سلسله اشکانی گرفت تا ساسانیان آن را طی کردند .جای مناسب برای آنهایی است که از چهار سوی بیابان های مرکزی ایران به این سر زمین می رسند و در این مکان امن و بر آسایش بعد از گذر از خیابان های سوزان و داغ به استراحت می‌پردازند .محوطه یخبند میبد که مساحتی بالغ بر ۸۰۰ متر مربع داشته و عمق آن به نیم متر می‌رسد. دیوارهای سایه اندازش به ضخامت ۲ متر و بلندی ۸ متر می باشد.

و تقریباً تمامی رفت آمد ها انبار کردن و تخلیه یخ از این درگاه صورت می‌گیرد. و به قرینه ی همین درگاه در قسمت شمالی درگاه دیگری جانمایی گردیده است که نقش چندانی ندارد و قالبا آن را می بندند. البته قابل ذکر است که درگاه اصلی فقط زمان رفت آمد باز می‌گردد مخزن این یخچال به قطر ۱۳ متر است که به شکل قیفی و استوانه‌ای بنا گردیده است گودی این مخزن به ۶ متر می‌رسد .

ارتفاع گنبد یخچال شهرمیبد حدود یک و نیم متر می باشد که به طور ماهرانه ای به ضخامت آن از بالا به پایین افزوده گردیده است.

از دیگر مقالات ما دیدن نمایید :

دکوراسیون داخلی منزل , طراحی داخلی لابی هتل , روف گاردن در تهران , طراحی داخلی رستوران سنتی , ویترین جلوی مغازه , طراحی داخلی مجتمع تجاری, دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی مغازه , دکوراسیون داخلی صرافی , دکوراسیون داخلی طلا فروشی , دکوراسیون داخل ویلا , دکوراسیون اداری مدرن, دکوراسیون داخلی هتل

بازدید : 51
جمعه 17 آذر 1396 زمان : 10:27

دکوراسیون سقف به روش مدرن

امروزه در طراحی دکوراسیون از سقف پارچه ای استفاده می شود.استفاده از سقف های پارچه ای در مدت زمان بسیار کوتاهی به دلیل سبکی ،ارزانی و نصب سریع ،جایگاه خود را درصنعت ساختمان سازی پیدا کرد بطوری که در عموم مردم در منازل ،سالن ها و فروشگاه ها از این سقف ها استفاده می کنند.
برای اینکه بتوان در محیط سقف پارچه ای متحرک را ایجاد کرد باید فضای شما دارای اشکال هندسی به شکل مربع ،مستطیل و مثلث باشد .اگر فضای در نظر گرفته شما دارای اشکال نا منظم است باید در اطراف فضای مد نظر یک شکل هندسی منظم با اضلاع منظم ایجاد کرد و سپس سقف متحرک را برروی محیط ایجاد کرد اگر امکان ایجاد فضا به صورت اضلاع مناسب نبود ناچارا باید از سقف پارچه ای ثابت استفاده کرد. زیرا باید ریل های سقف متحرک در یک سطح صاف و یکپارچه انجام شود. سقف های متحرک قابلیت جمع شوندگی دارند و از ۳ جز تشکیل می شوند :سازه آلومینیمی ،سازه پارچه ای و سیستم الکتریکی

سقف های متحرک از جنس پروفیل آلومینمی هستند که دارای استقامت بالا و تحمل وزن برف تا صد کیلوگرم را دارند و از رنگ های مخصوص برای آنها استفاده می شود که مانع سیاه شدن و شوره زدن در محیط های گرم و مرطوب می گردد. پروفیل های آلومینیمی دارای آلیاژ ۶۰۶۳ و ضخامت پروفیلهای آن ۲ تا ۵۵ میلی متر بوده و درجه سختی آن ۹۰ بریتل می باشد.ریل های آلومینیمی در دو طرف محیط و بر روی زمین ثابت می شود.سقف های متحرک جدا از سقف های ساختمانی می باشند ولی می توان آن را به سقف های و دیوارهای ساختمانی نیز متصل کرد.سازه اصلی از چند ستون ،ریل و تیرهای فرعی تشکیل شده است که ستون ها وظیفه انتقال بار بر روی زمین و ایجاد تحرک را برعهده دارند و ناودان ها نقش اتصال دهنده بین ستون و ریل ها را دارند و تیرهای فرعی نقش اتصال دهنده پارچه به ریل و نقش باز و بسته کردن سقف را دارند.در هنگام بارش باران به دلیل شیب سقف آب به ناودان ریخته و از طریق ستون ها به روی زمین می ریزد. با توجه به محیط در نظر گرفته شده ،تعداد ستون ها ،ریل ها ،تیرها و فاصله ستون ها از یکدیگر محاسبه می گردد.

سقف های متحرک پارچه ای دارای وزن بسیارکمی هستند و به راحتی قابلیت جا به جای دارند همچنین توسط ریموت نیز می توان آن را باز و بسته کرد. پارچه های مورد استفاده در این سقف ها دارای روکش pvc بوده ودارای قابلیت بالا در برابر تغییرات دمایی را دارند و طول عمر زیاد و ماندگاری بسیاری را نیز دارند.از دیگر ویژگی های پارچه های استفاده شده در این سقف ها مقاومت آنها در برابر باد و باران و عدم حریق آنها می باشد که مناسب برای محیط های عمومی نیز است. به آسانی می توان آن را تمیز کرد و در رنگ ها و طرح های متفاوتی در بازار موجود می باشد.
پوشش های متحرک
پوشش های متحرک بنا بر نظر مشتری می توانند به فرم های مختلف تمام قوس، یک یا دو طرفه ،تکیه گاهی یا شیب دار اجرا گردند. همچنین سقف های متحرک میتوانند به صورت مستقل انجام شوند بدون آنکه نیاز به ساختمانی باشد و یا می توان از یک طرف آن را به ساختمان متصل کرد. هزینه این پوشش ها با توجه به محیط در نظر گرفته شده و تعداد ستون ،تیر ها و تعداد موتور استفاده شده محاسبه می گردد.این پوشش ها دارای چراغ های ال ای دی مخفی بوده که بر زیبایی این سقف ها می افزاید به صورتی که این چراغ ها نور لازم محیط را فراهم می کنند و دیگر نیاز به منبع نور دیگری نمی باشد.

طراحی داخلی مسکونی , طراحی داخلی لابی , طراحی روف گاردن , طراحی داخلی رستوران , طراحی ویترین مغازه , طراحی داخلی تجاری , طراحی داخلی , طراحی داخلی مغازه , طراحی داخلی صرافی , طراحی داخلی طلا فروشی , طراحی داخلی ویلا , طراحی داخلی اداری , طراحی داخلی هتل

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 5
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 63
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 2196
  • کدهای اختصاصی